your dream, my reality.

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av izabelle brundin - 5 februari 2011 22:12

sitter och kollar på buffy the vampire slayer nu, skulle bara blogga snabbt och så.

Haha vi håller på att flumma och massa sånt hela tiden också ;)

puss♥

  

Av izabelle brundin - 5 februari 2011 19:53

haha, nu har vi precis hämtat nicole hos henne, ska snart äta äpplepaj , typ.

Sen ska vi börja med buffy, I think. Typ fota och snart först! 

puss ♥

  

Av izabelle brundin - 5 februari 2011 18:46

hallåhallå.

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Men har verkligen inte haft tid alltså..

men hare haft riktigt roligt, först kollade vi på p14 & p13, efter de va jag med annie och jozzan sen stack vi + nicci till oj och så.

Så nicci kommer snart hit här, nice! puss ♥

  

Av izabelle brundin - 5 februari 2011 09:07

Godmorgon!

Vaknade vid sju idag, satte på vampire diaries och efter det såg jag klart filmen som vi såg igår, för jag somnade haha.

Och kristen stewart var inte alls med? Jag bara: Nähe? o.o

Ska snart börja göra ve mig och så , sen sticker jag till sporthallen, jozzan är typ redan där?

kramis. ♥

   

nya bilder idag.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjabba!
Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, allt från mode till vampyrer.
En blogg med mycket glädje och humor, så enjoy! ;)
kramis. ♥

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 super duper bra!
 jätte bra
 väldigt bra
 bra
 ganska bra
 sådär
 dålig
 skit dålig
 öö, världens sämsta!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards