your dream, my reality.

Alla inlägg under november 2010

Av izabelle brundin - 30 november 2010 22:51

ska lägga mig och försöka sova nu... är inte alls trött, men jag kommer vara det i morgon bitti! Hörs im, sov gott! puss♥


discot, ser ni mig? ;)  

Av izabelle brundin - 30 november 2010 21:33

hejsan, först vill jag bara säga att jag inte är tillsammans med filip mer, vi bestämde att vi var bättre som bästa vänner :)

Ska snart hoppa i ett bad sen ska jag läsa sen sova. Skriver ett inlägg innan jag ska sova också! puss♥


ps. Tack frida för min nya header, så jävla snygg! :D TACK!


  

Av izabelle brundin - 30 november 2010 20:14

hallåja! Har ätit och sånt nu, ska snart bada tror jag... eller duscha.

har inte så mycket att säga typ, skola i morgon igen, roooligt!! :D Har börjat älska skolan, vet inte varför? Antagligen för alla underbara vänner.

men vi kan väl höras sen? puss♥


  

Av izabelle brundin - 30 november 2010 18:58

hello! Är hemma nu, eller har varit det ett tag men ja :) Ska snart äta , kotelett med potatis och sås, gott! Hade riktigt roligt med josephine och nicole idag, haha. Som vi har skrattat ;)

  


i morgon är det skola då ja, efteråt vet jag inte vad som händer , aja vi hörs snart igen , puss♥



varför ska livet vara så svårt och komplicerat ibland, hur ska jag kunna bestämma mig? Allt löser sig till slut, det vet jag!

Av izabelle brundin - 30 november 2010 17:17

Är hos nicole nu jozzan är också här ^^ Vi har precis kollat på glee, riktigt bra är det, men det var gamla avsnitt :)

Just nu sitter vi och lyssnar på musik... farfar hämtar mig vid 18.20, hörs då! puss♥


  

Av izabelle brundin - 30 november 2010 08:32

godmorgon på er, har gjort ve mig nu, farfar kommer inte och hämtar mig förrän om en kvart... så kan lika bra sitta här och lyssnar på musik ^^

hoppade upp ut sängen typ imorse, vill till skolan vafan! höhö. Nej men idag är det hemkunskap, riktigt roligt!


jag och pappa, lika?  


farmor ringde nyss och sa att han kom tjugo i istället, för han skulle tydligen köra min kusins barn också... jaja. Det är lika bra, kan jag snacka mer med min älskade underbara vänner innan lektionen börjar (även jag gör det lika mkt på lektionen + skickar lappar!;))

Ska börja ta på mig ytterkläder nu, hörs! puss♥


Ha en underbar dag!

 

Biljetterna är betalade! Nu ska man bara boka hotell och flyg också, åhh jag lääängtar!!!

Av izabelle brundin - 29 november 2010 21:40

har precis badat och druckit glögg med pepparkakor. Ska nog lägga mig i min säng snart och läsa :) Sitter och snackar med annie och robert på msn, alltså robert är seriöst trög , hahaha.


vi hörs i morgon sötnötar! puss på er! ♥


Godnatt, sov gott!           

Av izabelle brundin - 29 november 2010 19:34

håller på att lägga över lite olika saker till min mobil, bilder , musik m.m

ska snart hoppa i ett bad, sen ska jag dricka glögg! puss♥


justin och jazmyn (hans halvlillasyster) :)  

Presentation


tjabba!
Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, allt från mode till vampyrer.
En blogg med mycket glädje och humor, så enjoy! ;)
kramis. ♥

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 super duper bra!
 jätte bra
 väldigt bra
 bra
 ganska bra
 sådär
 dålig
 skit dålig
 öö, världens sämsta!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards