your dream, my reality.

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av izabelle brundin - 3 februari 2011 21:33

nu ska jag lägga mig och läsa, vampire diaries. Sen ska jag väl sova, vill kolla på buffy och vampyrerna också, men om jag läser och kollar på det så kommer jag inte orka upp i morgon, haha.

Aja vi hörs i morgon älsklingar, sov gott! p&k♥

  

typ alla från buffy the vampire slayer på en intervju, 2009!

Av izabelle brundin - 3 februari 2011 20:03

hallåhallå.

Har badat, ätit och kollat på buffy sen sist jag skrev, tog ett varmt och skönt bad innan och läste i min vampire diaries bok, redan bra och jag har bara läst ett kapitel!

Pizzan var riktigt god idag, var riktigt suger på det.

Men jag har bestämt att från och med måndag så ska jag försöka att inte äta godis och massa sånt på vardagar, bra va? Det är så himla onyttigt för kroppen och allt.

här får ni en bild på den nya kaninen, övertalade hampus att den skulle heta angel, som i buffy the vampire slayer, för han är fett snygg, han och spike ärr... muuums! hahaha.

puss♥  

Av izabelle brundin - 3 februari 2011 17:10

nu har jag pluggat klart, förutom spanska men det tar jag fan senare, för shit vad trött jag blev, och ont i huvudet!

Ska snart lägga mig i ett varmt och skönt bad, sen skulle vi nog äta pizza idag, onyttigt men gott , haha. Så jag tänker sätta på buffy till det och så, mys.

hörs sen, puss♥

  

Av izabelle brundin - 3 februari 2011 16:08

hejhej.

har pluggat massa nu, no, matte och svenska. Har lite svenska kvar, sen är det bara spanskan också.

Kände att jag behövde ta en liten paus alltså, riktigt jobbigt att plugga ibland!

Sen är jag lite små ledsen också... för vi var tvungna att avliva vår kanin, för tänderna var, ja usch... dom som har haft den innan , äh det är fan djuplågeri! Så det fanns ingenting annat att göra, men de åkte direkt ut till familia och köpte en ny kanin till min lillebror, för han blev ju såklart skit ledsen, för det var ju hans.

Ni får se bilder sen,

R.I.P vår älskade blixten ♥

puss

kommer alltid älska dig sötis, men du har det bättre i himmlen♥ så som du har lidit i fem månader pågrund av dina tänder som skar enda upp i gommen och snurrades i hela munnen, det är för fan sjukt!  

Av izabelle brundin - 3 februari 2011 14:33

   hallåhallå.

har precis kommit hem typ, måste börja plugga direkt, har skiit mycket!

Men jag bloggar såklart när jag är färdig, kanske någon gång i mellan också, puss♥

gott.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjabba!
Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, allt från mode till vampyrer.
En blogg med mycket glädje och humor, så enjoy! ;)
kramis. ♥

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 super duper bra!
 jätte bra
 väldigt bra
 bra
 ganska bra
 sådär
 dålig
 skit dålig
 öö, världens sämsta!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards