your dream, my reality.

Alla inlägg under oktober 2010

Av izabelle brundin - 31 oktober 2010 19:41

Är hemma hos mormor nu , vi lämnade Ebba i Åstorp först och så.

Jag ska nog snart sova? haha shit så tidigt .... men jag är aasss trött!

eftersom jag och Ebba somnade fem imorse, sen har jag vaknat typ tusen gånger inatt    *fin bild*. Nej men vi hörs väl i morgon, kanske inte jätte tidigt kommer väl sova halva dagen eller jag vet inte vaknade jätte tidigt ibland fast jaär hur trött som helst. Godnatt, sov gott. puss    


  

sötis!

Av izabelle brundin - 31 oktober 2010 17:59

  Nu ska jag snart åka hem till mormor, blä. Snällt (haha) nej men jag vill sova hos pappa med ebba inatt, fast vi får sova någon annan dag på lovet. Sen ska vi ha typ ett litet kalas hemma hos mormor för mig i morgon, men min släkt och sånt... och det innebär paketer, haha hagalen ;) nej men jag älskar att få paket   

måste städa undan lite på mitt rum lite nu så vi hörs senare! puss ♥


 

Glad Halloween förresten!

diggar bilden ;)

Av izabelle brundin - 31 oktober 2010 16:25


- att det är min födelsedag i morgon, yeah!    

- att det börjar bli vinter, vinter är hur mysigt som helst och alla kläder är super snygga och skorna.

- Slappe dagar, älskar alla dagar man vara kan ligga hemma och kolla på film och dega och ha en riktig slappe dag.

- att det höstlov, finns inget mer att säga än att det är underbart.


- att min skridskohjälm är rosa, haha. Vill ha en ny, känner mig som en femåring när jag har den på mig...     

- omständiga mammor, blir så trött när mammor ska vara så omständiga, blä usch.

- Att snön smälter bort lika fort som den kommer, sen blir det bara slask kvar. Men när det väl kommer snö så varar den enda in i maj?   

Av izabelle brundin - 31 oktober 2010 15:36

tjabba, sitter här med Ebba nu... vi har precis varit ute och kört fyrhjuling   

vi ska väl snart äta tror jag ... annars ingenting typ , haha. Vi hade i alla fall sjukt roligt igårkväll. Och Ebba ska sova här inatt igen, sen kör min pappa hem oss i morgon bitti, tidigt i morgon bitti -.-

 

haha, en av bilderna från igårkväll vi ska fota mer ikväll också. Men vi får hoppas att det inte regnar ikväll så vi slipper vara under taket så systemkameran inte ska gå i sönder.

Nu ska Ebba lägga in på sin blogg, hörs sen! puss på er.   (jag älskar rövar)hahaha


Av izabelle brundin - 31 oktober 2010 13:01

Tjabba tjena ;D , har typ hållt på att fixa med min och Ebbas bloggar hela morgonen +  igår kväll. Vi var uppe typ till 5 i morse    vi satte på en film men somnade typ direkt, så vi såg klart den imorse... Ehmm... jag bytte blogg från blogg.se för att det suger, bloggplatsen är mycket bättre! Blogg.se håller bara på att cp:a hela tiden, typ inlägger hamnar i fel ordning och sånt... sen har ju Ebba också skaffat blogg, kolla hennes blogg på www.suuperduper.bloggplatsen.se.

ska kolla lite till och så , vi hörs senare! puss   smisk på rumpan ^^ haha.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjabba!
Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, allt från mode till vampyrer.
En blogg med mycket glädje och humor, så enjoy! ;)
kramis. ♥

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 super duper bra!
 jätte bra
 väldigt bra
 bra
 ganska bra
 sådär
 dålig
 skit dålig
 öö, världens sämsta!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards