your dream, my reality.

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av izabelle brundin - 4 februari 2011 23:23

så ja! Nu är allt klart, nu är skogssniglarna och maskarna borta ;) skönt!

Ska snart se film med mamma och mina brödrar, skräckis ofcourse!

Det regnar ute igen, blä ! :( Fast hellre det än snö.

  

haha.

bloggen kanske kommer drabbas lite i morgon, kommer inte ha tid att blogga så mycket.

Men jag bloggar såklart så mycket jag kan!

vi hörs senare hörrni, kramis. ♥

Av izabelle brundin - 4 februari 2011 22:06

fyfaaaaan vad ont det gjorde att klämma pormaskarna! Men nu är de klart och dom är typ helt borta, skönt.

Nu är det bara ögonbrynen kvar, fan! Måste noppa dom också, för jag har fått min pappas ögonbryn, tjocka och mörka! :(

aja, hörs sen hörrni. puss ♥

  

Av izabelle brundin - 4 februari 2011 19:56

nu ska jag alldeles strax äta, har även gjort en ny del av justin novellen på www.justindrewbiieber.bloggplatsen.se.

Sen blire bara chill alltså, är riktigt trött.. som vanligt på fredagar!

haha, yeah rock n roll! ;)

puss ♥  

Av izabelle brundin - 4 februari 2011 19:10

tjenis penis!

Har inte gjort ett skit sen jag skrev sist, jo packat lite smått till i morgon bara.

haha, jag kommer fan be farfar köra mig till sporthallen i morgon, för jag ska liksom vara där vid halv elva, orkar inte gå då alltså... lat som jag är.

nej men jag saknar faktiskt buffy och anya fede mycket, redan! :(

kennedy, buffy & anya, vi är dom bästa, alltid! ♥

  

jag tycker ni ska ta en titt på deras bloggar, www.nicullen.bloggplatsen.se & www.Josephiiineberg.bloggplatsen.se !

kramis. ♥

Av izabelle brundin - 4 februari 2011 18:37

trailer:


har inte setr denna filmen, men har laddat ner den så ska göra det ikväll!

Tycker faktiskt den verkar ganska creepy, och sen är ju kristen stewart med (hon som spelar bella i twilight) och hon är en sjukt duktig skådespelerska!

puss ♥

Av izabelle brundin - 4 februari 2011 18:25

tjabba.

Har precis legat i min säng och läst vampire diaries, så jävlaaa bra!

Tror vi ska äta snart, tacos, gott! Efter de blire att klämma pormaskar, haha! ;)

sen ska jag bara slappa hela kvällen, ska till innebandymatch i morgon i sporthallen, efter det ska jag typ va med johan, jozzan och några andra och sen på kvällen kommer nicci hem till jozzan sen sover vi där och har buffy the vampire slayer maraton, yeah! Kommer bli helt awesome! ♥

cooke!

kramis. ♥  

Av izabelle brundin - 4 februari 2011 17:08

så, nu har jag lagt in dagens outfit, ska snart sätta mig och läsa sen vet jag inte. Lägger in allt annats "dagens" senare.

Jo just det! Mamma ska klämma pormaskar på mig sen, aj. Gör skit ont, haha.

inte så intressant kanske, menmen. Köpte även det medlet, ska vara jätte bra.

kramis. ♥

  

Av izabelle brundin - 4 februari 2011 17:05

    

jeansleggins - H&M 199 kr.

peytontopp - ginatricot 199 kr.

knokk klocka - ur&penn 250 kr (rea)

Presentation


tjabba!
Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, allt från mode till vampyrer.
En blogg med mycket glädje och humor, så enjoy! ;)
kramis. ♥

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 super duper bra!
 jätte bra
 väldigt bra
 bra
 ganska bra
 sådär
 dålig
 skit dålig
 öö, världens sämsta!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards