your dream, my reality.

Alla inlägg under december 2010

Av izabelle brundin - 31 december 2010 23:03

hallåhallå.

spillde typ precis ner hela mig med red bull -.- så fick byta om , haha.

I alla fall, är riktigt trött... ska alldeles strax äta efterrätt! Sen ut och smälla raketer väl, går in efter ett tag för znobben är livrädd för raketer så jag får vara med honom ♥


  

haha en bild från min ipod bara, Ebba visade mig hur man kunde fota så, haha ;)

Aja, vi hörs senare! puss&kram

Av izabelle brundin - 31 december 2010 22:09

tjabba.

haha har suttit och snackat med någon kille fån USA skit länge nu typ, ganska roligt xd

sitter och dricker red bull just nu, ska väl snart äta efterrätt tror jag, killarna är ute och smäller massa smällare men jag tycker inte det är så roligt så jag sitter här inne med sara!


  

vi hörs senare! puss♥

Av izabelle brundin - 31 december 2010 20:07

michelle branch - goodbye to you.


Av izabelle brundin - 31 december 2010 20:03

tjubbatjubba.

har precis ätit mat, gillade såklart inte köttet vi skulle ha så jag åt inte köttet -.-

menmen, vet inte alls vad vi ska göra nu? Är riktigt trött efter igår...  Vad gör alla andra ikväll?

Ja vi hörs väl senare? puss på er snyggingar ;)


  

Av izabelle brundin - 31 december 2010 18:32

   nu ska vi typ äta förrätten, jag bloggar senare sötisar!


GOTT NYTT ÅR!

 

 

 

 

 

Av izabelle brundin - 31 december 2010 16:00

hallåhallå.

sitter och snackar med robert på msn nu, ska väl snart göra ve mitt hår, haha.

Sara håller på med maten och pappa sitter och tjatar att jag ska gå ifrån datorn -.-

aja, återkommer senare med dagen outfit och så! puss♥


  

Av izabelle brundin - 31 december 2010 15:32

dagen började med att Ebba typ väckte mig, jag låg kvar lite i sängen och mornade mig, som alltid. Sen gick jag upp och in i badet direkt typ, pratade lite med min mamma och mormor, sedan badade jag. Jag tvättade håret och så sedan gick jag upp tog en handuk runt min och gick in till Ebba och satte mig vid datorn, kollade på datorn lite. Sedan gick jag och tog på mig, fönade mitt hår och fixade det lite smått. Sen åt vi frukost och efter det borstade tänderna, sedan pratade jag lite med ebba och alla andra, sminkade mig och pratade lite till, sen kom min pappa och hämtade oss, sen körde vi och lämnade filmen på video kalle och sen hem här sen dess har jag bara suttit hät och fixat med bilder och så! :)

 

  


Av izabelle brundin - 31 december 2010 13:22

Tjenis penis.

sitter och försöker fixa med ipoden nu... eller ja sara gör det. Jag sitter bredvid och kollar runt på datorn och lyssnar på musik ;)

Ska snart fixa mitt hår och så... ni får en dagen outfit också, ska börja med de från och med nu!


då hörs vi senare, kyss♥  

Presentation


tjabba!
Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, allt från mode till vampyrer.
En blogg med mycket glädje och humor, så enjoy! ;)
kramis. ♥

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 super duper bra!
 jätte bra
 väldigt bra
 bra
 ganska bra
 sådär
 dålig
 skit dålig
 öö, världens sämsta!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards