your dream, my reality.

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av izabelle brundin - 2 februari 2011 21:54

nu ska mamma snart bädda badrassen här inne, som melker ska sova på.

Sen ska vi väl lägga oss och snacka eller nåt, tror inte vi pallar kolla på någon film, och jag tror inte dom vill se buffy och vampyrerna mitt i, eftersom jozzan har lånat första boxen av mig så kan vi ju inte se den. Men i alla fall, godnatt på er och sov gott så hörs vi i morgon! Kramis. ♥

hahahaha, tjeeeennnaaaaa nymoooornad!  

Av izabelle brundin - 2 februari 2011 20:52

tjabba.

har ätit, pluggat och allt sånt nu och klockan har redan blivit nio, shit.

vi lägger oss väl vid elva någon gång... sen ska vi upp redan halv sju, orkar inte alltså, hatar att gå upp tidigt!

skriver ett till inlägg sen, puss ♥  

Av izabelle brundin - 2 februari 2011 18:45

hallåhallå.

har varit på mitt rum hela tiden nu, haha. Ska äta om en halvtimme typ... börjar bli fede hungrig!

Sen måste vi fixa resten av våra läxor också... haha.

får väl börja med de nu, så vi hörs senare. Kramis ♥

onödig bild.  

Av izabelle brundin - 2 februari 2011 18:42

    

tjocktröja - bikbok, 79 kr på rea.

lackleggins - ginatricot 199 kr

mysiga strumpor - H&M 50 kr.

gröntbaslinne (som inte syns) - mammas gamla, haha.

Av izabelle brundin - 2 februari 2011 17:37

hallåhallå.

sitter hemma hos mig nu och har typ precis gått hit.

Vi ska äta vid sju tiden och under tiden vet jag inte vad vi ska göra, tror vi ska plugga lite och så. Sen bara snacka och va med min kanin, haha.

hörs senare, puss ♥  

Av izabelle brundin - 2 februari 2011 15:03

tjabba.

skolan gick bra och vi hade lika roligt som vanligt, nu sitter jag hemms hos Ebba och vi ska snart plugga, har bara lite matte och så.

hahaha, aw pepzy! :)

puss.  

Av izabelle brundin - 2 februari 2011 08:11

Godmorgon sunshines!

Vaknade vid halv åtta idag och var as trött, så jag sov till typ kvart i i stället, sen fick jag reda på att farfar hämtade mig halv nio istället för nio så jag fick skynda mig upp. Men jag är så snabb på morgonen så jag hann till och med sitta lite vid datorn.

Ska bara borsta tänderna också sen är jag helt färdig, sen blire skola! :)

Efter möter jag upp Ebba... nånstans, vet inte var. Sen skulle melker nog till ishallen så vi skulle vänta på honom och gå upp till mig vid fem.

snygging! Ingen i min klass tycker han är snygg, har dom inga ögon eller? :o


aja, en dagens outfit och allt det där kommer senare.

Längtar fede mycket till helgen också, för på fredag blire kolla film med jozzan, nicci och ida hos nicci, sen på lördag ska jag och nicci sova hemma hos jozzan och vi ska ha buffy the vampire slayer maraton hela natten, yeah! ;)

puss. ♥


btw: har bestämt mig helt för att bli blond nu... i typ april. Tycker det är skitfint på sommaren sen har jag redan börjat få blond utväxt och jag har precis färgat håret, och då kommer håret slitas jätte mycket om jag håller på att färga det hela tiden, och sen saknar jag faktiskt mitt blonda hår lite! Jag är ju trots allt helt blond egentligen och har nästan alltid varit det.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjabba!
Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, allt från mode till vampyrer.
En blogg med mycket glädje och humor, så enjoy! ;)
kramis. ♥

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 super duper bra!
 jätte bra
 väldigt bra
 bra
 ganska bra
 sådär
 dålig
 skit dålig
 öö, världens sämsta!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards