your dream, my reality.

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av izabelle brundin - 1 februari 2011 21:22

 tjabba.

Har precis badat, ska snart lägga mig i min säng och kolla på buffy ofcourse, så slutar min dag alltid, att se ett avsnitt av buffy och vampyrerna, de är en perfekt slut på dagen.

haha jag igår.


haha vi kallar varandra, buffy , kennedy och anya... ;)

fast vi har gjort lite ändringar,

buffy (nicci) är tillsammans med angel, det är buffy i serien också men sen gör dom slut och blablabla, men dom ska alltid vara tillsammaans i våra ändringar.

Sen kennedy blir ju tillsammans med willow, och det vill ju absoluut inte jag, blä, haha. Så jag har ändrat att hon blir tillsammans med spike istället, yeah! :D För eftersom jag är kennedy, så blir jag tillsammans med spike, och jag ääääääälskaaaaaarrrrr spike! ♥

Sen anya är tillsammans med xander som vanligt ;)

Jag ville egentligen vara buffy men nicci hann före mig och säga att hon skulle va det, så dom bara: "du får va kennedy" , jag bara : "jaja"! :(     

haha, vi hörs i morgon sötisar, puss ♥

Av izabelle brundin - 1 februari 2011 19:59

nu ska jag städa lite och så, sen sätta mig med mamma och snacka, hörs sen. puss ♥


  

Av izabelle brundin - 1 februari 2011 19:34

hallåhallå.

Är hemma nu och har precis ätit, ska snart sätta mig och snacka lite med mamma , har precis städat lite på mitt rum också så vi får plats här inne i morgon, haha.

I morgon är det skola igen, yeah! Förutom spanska :(

Sen efter möter jag upp Ebba, är med henne hos henne till fem, sen sticker jag, Ebba och melker hem till mig och sover här, nice! :)

  

jag älskar er.

hörs senare, kramis. ♥

Av izabelle brundin - 1 februari 2011 16:16

tjabba, sitter hos Ebba nu, vi har precis bakat kladdkaka typ,

så vi ska snart ta ut den ur ugnen och sen fika med den och te.

Efter det ska vi ut , till typ biblanD och sen bara vara ute, haha. Sen sticker jag väl hem vid sju någongång.

Hade riktigt roligt i slutet av skolan, vi fick slippa hemkunskapen så jag satt kvar på skolan och snacka med hilda, ingrid och maria, riktigt roligt!

Vi satt och snackade om olika nöjedfält, och spya, hahaha.

puss.

gammalbild.  

Av izabelle brundin - 1 februari 2011 13:36

tjabba,

sitter i skolan nu och har redan slutat, vi skulle egentligen slutat halv fyra, men vi slapp hemkunskapen , ganska tråkigt eftersom hemkunskap är roligt.

  

ska hem till Ebba vid tre tiden, bloggar då. Kramis. ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjabba!
Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, allt från mode till vampyrer.
En blogg med mycket glädje och humor, så enjoy! ;)
kramis. ♥

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 super duper bra!
 jätte bra
 väldigt bra
 bra
 ganska bra
 sådär
 dålig
 skit dålig
 öö, världens sämsta!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards