your dream, my reality.

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av izabelle brundin - 7 januari 2011 22:28

Tjenis penis!

Nu har jag precis badat och sköljt ur färgen ur håret, vet inte hur de blev än för de har jag ju inte torkat, men ja färgen skulle bli brun-röd, så Ebba gissa rätt ;)

länk till hennes blogg : www.pasionforfashion.bloggplatsen.se

Nu ska vi snart sätta på skräckfilmen vi hyrde och efter det ska vi se buffy och vampyrerna, haha hela min familj har typ blivit beroende av de nu ;)

Kanske skriver något snabbt inlägg sen! Annars hör vi imorgon sötisar,

sovsupergott och dröm sött! ♥ kramis.


  

otroligt söt halloween dräkt! (alyson hannigan, alexis denisof och deras dotter på bilden)

Av izabelle brundin - 7 januari 2011 21:27

hoppar över dag 12 - vad jag har i min väska, för jag använder ärligt talat aldrig väska , haha. Jo till skolan men inte annars ;)


Dag 13 - denna veckan.


Denna veckan var bra i början, var på stan med Ebba och melker, va på bio, sov med Ebba, och sånt! Men sen blev jag ju sjuk , och det suger ju! Så resten av veckan har jag bara legat hemma :(


Dag 14 - fem saker jag gör med min bästa vän.

 

Med Ebba brukar jag kolla på film, shoppa, fota, snacka, flumma & massa annat!♥



Brukar alltid vara med nicole och josephine samtidigt och med dom brukar jag fota, kolla film, snacka, kolla innebandy, flumma och massa annat!♥  


    

Av izabelle brundin - 7 januari 2011 21:20

tjabba.

Åt ju innan men fick inte ner mer än tre tuggor typ, tråkigt :(

Sitter iaf med färg i håret nu, så får hoppas det blir bra! ;) Uppdaterar er efter! puss♥


moster och kusinvitamin♥  

Av izabelle brundin - 7 januari 2011 20:05

Hur tar du dina foton på dig själv?:)

svar: Antingen är det andra som tar dom, men oftast sätter jag kameran någon stans, tex på ett bord eller något, sen sätter jag den på "självutlösare" , funkar faktiskt jätte bra! :)


Vilken foundation använer du?

 

Jag använder någon foundations som heter "true cover" som jag fick i julklapp, superbra verkligen! Man får en ljus och en mörk med, sen blandar man själv till den färgen man vill ha, vet inte alls var man köper den eller så, tyvärr...



Hur kan du ha så fin hy? :) kram!

 

svar: Tack så jätte mycket, alltså... jag tycker inte jag har så jätte fin hy, jag har typ pormaskar på nästan och finnar ibland, men jag får inte finnar jätte lätt , men såklart får man ibland. Jag använder lite olika produkter dock, någon som tar bort smink och hindrar orenheter, sen någon som förfinar hyn och hindrar orenheter, sen något "vatten" typ, haha. Och till sist en jätte bra "kräm" från body shop i mango, luktar jätte gott och gör så att inte huden torkar ut och blir torr!

De tre första kan man nästan köpa var som helst, kostar kanske 50 kr för en? Och den sista kan man köpa på body shop för ungefär 170 kr, typ. kram!


  


på vilken sida gör du såna inklippningar som man kan stå bredvid en kändis??


svar: Det gör jag på www.pizap.com !


var hittar du all fakta om justin bieber?:)

 

svar: Jag hittar oftast fakta om justin på olika justin bloggar, tex www.jbieber.blogg.se , www.justindrewbieber.blogg.se osv.


vem tycker du är bäst, faith eller buffy?


svar: Alltså , Faith är ju 50% ond och 50% god, buffy är ju 100% god liksom, eller vad man ska säga , haha. Faith är självklart mycket coolare och har coolare stil. Men serien handlar liksom om buffy och när jag var liten ville jag att hon skulle vara min syrra, så jag måste nog säga buffy! :)


  


hur kan de komma sig att du har så fint hår? Älskar verkligen det!

 

svar: Tack så jätte mycket! Jag tycker själv inte jag har så fint hår, men jag vet inte, haha. Jag gör inget speciellt med det, tvättar de ungefär fyra gånger i veckan, med shampo och balsam och ibland hårinpackning, men inte alls ofta! Annars gör jag ingenting. :)


Hur lång tid tar de för dig och bajsa?

 

svar: hahaha! ja? tjugo minuter kanske? ;) Jag läser alltid när jag bajsar så, hahaha.


  

ÖÖÖHHH! hahaha.

 

kan du inte gör ett inlägg med dom bästa vampyrfilmerna?

 

svar: Jo absolut!


När och hur började du gilla buffy och vampyrerna? :)

 

svar: Först började jag gilla det när jag kanske var sex-sju år? Jag var heeelt besatt av det , sen glömde jag liksom de, eller vad man ska säga. Sen för några månader sen när jag var sjuk så hade jag ingenting och kolla på så jag satte på buffy och vampyrerna, för jag har första boxen hemma. Sen laddade jag bara ner tvåans säsong hos pappa för jag har aldrig sett dom andra säsongerna förr, och sen började jag bara älska det igen! ;)


 

Vilken plattång använder du?♥

 

svar: Jag använder en plattång som jag har fått av sara (min pappas tjej) den är riktigt riktigt bra, älskar den! Den finns och köpa hos frisören och kostar runt 1500-2000 kr typ :)



vem tycker du är snyggast, Angel eller spike? ;)  


svar: haha , det är faktiskt svårt att välja, för några veckor sen hade jag lätt sagt Angel, men nu har jag faktiskt börjat tycka Spike är snygg också ;)

Älskar spikes höga kindben, det är riktigt snyggt! Så jag får nog säga lika!


Vilken känd blogg tycker du är bäst? :DD

 

svar: www.kenzas.se!


  


Vilka perfymer använder du?

 

svar: Jag använder en vanilj parfym, mysk parfymen och en jag har fått av Ebba! Alla luktar jätte gott! ^^



Vad kostade buffy boxen och var beställde du den? :)

 

Den kostade 1300 tror jag, och jag beställde den på www.cdon.com. :)


  


Vilken bakgrundsbild och skärmsläckare har du på mobilen? ♥

 

svar: jag har en bild på spike och angel som bakgrund och en på justin bieber som skärmsläckare!♥


  


  


  

Av izabelle brundin - 7 januari 2011 19:22

herregud, nu känner man verkligen att panodilen har släppt. Förlåt, ska inte klaga mer, haha.

Ska snart äta tror jag, om jag kan. Kottlett, sås och potatis, gott!


haha, anders och pappa på nyår, kan ni gissa vem som är min pappa? ;)


aja, svarar på frågorna från frågestundenare också! puss♥  

Av izabelle brundin - 7 januari 2011 19:00


Åh älskar spikes brittiska dialekt♥

Av izabelle brundin - 7 januari 2011 18:06

tjabba.

Är hemma från oj och video kalle nu, var faktiaskt ganska skönt att komma ut lite.

Köpte hårfärg på oj också, hehe. Så färgar nog de i morgon, någon som kan gissa vilken färg ? ;) Den som gissar rätt vinner en länk.



köpte mina älskade donuts och en tidning också♥

nu får jag bara hoppas att jag klarar av att svälja donutsen också, haha.

Hörs sen! puss♥

Av izabelle brundin - 7 januari 2011 14:50

hallåhallå.

Vaknade vid ett idag, för att jag knappt kan sova om nätterna för min hals.

Mamma ringde till doktorn innan men dom sa bara att man skulle dricka varma drycker, ta halstabletter och nässpray, man bara : jaha tack?

Liksom jag har skit ont och doktorn gör inte ens något ... Ska i alla fall försöka gå med mamma och mina brödrar upp till video kalle och hyra film, för jag klarar inte av att sitta hemma hela tiden, jag har tagit panodil så febern har lagt sig lite.


HAHAHAHA FYFAAAN VAD RETLIG DENNA BILDEN VAR!


ska försöka ha bättre uppdatering idag, svarar även på frågestunden sen! puss♥  

Presentation


tjabba!
Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, allt från mode till vampyrer.
En blogg med mycket glädje och humor, så enjoy! ;)
kramis. ♥

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 super duper bra!
 jätte bra
 väldigt bra
 bra
 ganska bra
 sådär
 dålig
 skit dålig
 öö, världens sämsta!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards